با همکاری خیر نیک اندیش؛

افتتاح چهارمین پایگاه شهری اورژانس ۱۱۵ دورود

پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهدای آتش نشان با همکاری خیر نیک اندیش،سازمان اورژانس لرستان و مساعدت شهرداری دورود افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،مراسم افتتاح پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی «شهدای آتش‌نشان» شهرستان دورود با حضور بهرام دلفان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، سیدمصطفی موسوی،فرماندار دورود،علی فرهادی،معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، محسن آدینه‌وند رئیس سازمان اورژانس استان، توران چگنی رئیس شبکه بهداشت و درمان دورود و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.


بهرام دلفان،رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه آئین افتتاح چهارمین پایگاه اورژانس دورود اظهار داشت:آمار ماموریت‌های اورژانس بر لزوم راه‌اندازی این پایگاه در شهرک سینا است که با همت خیر نیک اندیش و همکاری شورای شهر و شهرداری به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: براساس آمایش کشوری شهر دورود می بایست چهار پایگاه شهری داشته باشد که امیدواریم در آینده نزدیک پنجمین پایگاه نیز ساخته شود.


در ادامه محسن آدینه،رئیس سازمان اورژانس استان گفت:پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهدای آتش‌نشان به صورت کانکس است که با هزینه تجهیز و امکانات رفاهی پرسنل به ارزش سه میلیارد و دویست میلیون ریال راه اندازی شده است.

وی،ضمن قدردانی از پرسنل حوزه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه،بیان کرد: در حال حاضر ۴ پایگاه شهری و ۲ پایگاه جاده ای در شهرستان دورود در حال ارائه خدمات مستمر به مردم است ک شهروندان بایستی در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و مرکز ارتباطات و عملیات پس از دریافت و ارزیابی اطلاعات در صورت نیاز اقدام به اعزام آمبولانس به محل حادثه خواهد کرد.

انتهای پیام/