افزایش اعتبارات بنیاد برکت، جهت تسریع در ساخت مدارس در مناطق محروم

بهاروند ایران نیا، در دیدار با مدیران بنیاد برکت کشور، خواستار افزایش اعتبارات این بنیاد، جهت تسریع در ساخت مدارس در مناطق کم برخوردار و عشایری شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، با حضور در دفتر کار مهجوری، معاونت عمرانی بنیاد برکت کشور، با هدف جذب حداکثری خیرین ارجمند مدرسه ساز و رفع کمبودهای آموزشی دیدار و گفت وگو کرد.

وی، ضمن بررسی وضعیت مدارس مناطق محروم و عشایری استان، روند ساخت و تجهیز پروژه های در دست اجرای بنیاد برکت در استان را تشریح کرد و به بررسی مشکلات موجود و ارائه راه حل های مناسب جهت تکمیل پروژه ها پرداخت.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان همچنین خواستار افزایش اعتبارات بنیاد برکت برای تسریع در ساخت مدارس در مناطق کم برخوردار و عشایری استان شد.

مهجوری، معاونت اجرایی بنیاد برکت هم، ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان اداره کل نوسازی مدارس و دغدغه مدیران این مجموعه جهت احداث مدارس با کیفیت در مناطق کم برخوردار، اعلام کرد: این بنیاد، آماده همکاری همه جانبه در این زمینه است و با پیشنهاد وی مقرر شد، جهت همکاری بیشتر و اجرایی شدن عملیات عمرانی ساخت مدارس در مناطق عشایری و کم برخوردار، بررسی های میدانی دقیق تر به عمل آید تا در اولین فرصت مصوب و اجرایی شوند.

انتهای پیام/