افزایش قیمت مرغ تخلف است/ پلمب کشتارگاه‌های متخلف استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ضمن هشدار به تولیدکنندگان و فروشندگان متخلف مرغ در استان گفت: کشتارگاه‌های متخلف استان پلمب می‌شوند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سید عماد شاهرخی با اشاره به برخی نارضایتی‌ها در حوزه افزایش قیمت مرغ در استان اظهارداشت: قیمت فروش مرغ به مردم در سطح استان بالاتر از قیمت مصوب تخلف است و در صورت مشاهده با فروشندگان برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: طبق قیمت مصوب که به اتحادیه‌ها هم از قبل ابلاغ شده هر کیلو مرغ گرم ۶۳ هزار تومان است و هر مغازه‌ای بالاتر از این رقم اقدام به عرضه کند قطعا از سوی بازرسان اعمال قانون می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد:به تولیدکنندگان و کشتار گاه ‌های استان تذکرات لازم داده شده است که در صورت عدم رعایت موارد قانونی محل فعالیت آنها پلمب می‌شوند.

شاهرخی گفت: از مردم استان درخواست داریم هر مغازه‌ای اقدام به فروش مرغ بالاتر از ۶۳ هزار تومان کرد به ما گزارش دهند تا اعمال قانون شود.

وی ضمن هشدار جدی دیگری به فروشندگان متخلف تصریح کرد: در صورت عدم رعایت قیمت مصوب از سوی عرضه کنندگان و وجود تقاضای زیاد به جهت کنترل و تنظیم بازار و همچنین جلوگیری از عرضه خارج از قیمت مصوب، مرغ منجمد را که حدود سه هزار تن موجود است را با قیمت ۵۰ هزار تومان روانه بازار خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تاکید کرد: با مشارکت مردم و گزارش تخلفات در خصوص فروش بالاتر از قیمت مصوب ما را در کنترل و تنظیم بازار همراهی کنند.

انتهای پیام/