رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مطرح کرد؛

افزایش ۴۵ درصدی رفع تداخلات اراضی در دولت سیزدهم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:در دولت سیزدهم رفع تداخلات اراضی رشد ۴۵ درصدی نسبت به دولت‌های گذشته داشته است.

به گزارش همای سعادت،سید عماد شاهرخی امروز در گردهمایی کارکنان سازمان جهاد کشاورزی و ادارات کل تابعه با موضوع جهاد تبیین در خصوص انتخابات با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم شاهد افزایش تولید و رشد در همه زیر بخش‌های کشاورزی بودیم،اظهار کرد:در دولت سیزدهم نه تنها در هیچ شاخصی تنزل نداشتیم بلکه در همه شاخص‌ها از تولید حبوبات گرفته تا غلات و محصولات زراعی و باغی افزایش تولید داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از حوزه‌ها رشد ۴۵ درصدی داشتیم،افزود: به عنوان نمونه در رفع تداخلات اراضی رشد ۴۵ درصدی نسبت به دولت‌های گذشته بودیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد:قبل از دولت سیزدهم تنها ۸۰ پلاک رفع تداخل شده بود، اما در دولت سیزدهم ۱۱۰۰ پلاک رفع تداخل شده است یعنی رشد ۴۵ برابری را شاهد بودیم.

شاهرخی به کسب رتبه دوم آبیاری تحت فشار برای اولین بار اشاره کرد و گفت: در طرح جهش تولید در دیمزارها هم با وجود استان‌های قدر اما رتبه سوم را در کشور کسب کردیم.

به گفته وی پیشرفت کشاورزی استان به شکلی است که مدیران ارشد استانی به این بخش توجه ویژه‌ای دارند به طوری که استاندار قرارگاه اقتصاد کشاورزی را در استان راه‌اندازی کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: قرار است در این قرارگاه افزایش تولید، صنعتی سازی و تجاری سازی محصولات کشاورزی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/