مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

اقامت بیش از ۹۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان

مدیر کل میراث فرهنگی لرستان گفت:۹۳ هزار و ۶۶۳ مسافر نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه جاری در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی استان اسکان و اقامت داشته اند.

به گزارش همای سعادت، عطا حسن پور روز سه شنبه اظهار کرد: این تعداد از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۶ فروردین جاری در هتل ها، اقامتگاه های سنتی، مجتمع های گردشگری، مهمانپذیرها و اقامتگاه های بوم‌گردی اسکان و اقامت داشته اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۶۵ هزار و ۸۰۷ نفر در اقامتگاه های غیر رسمی و ۲ هزار و ۳۷۹ نفر در اقامتگاه های اضطراری اسکان و اقامت کردند.

وی بیان کرد: همچنین از این تعداد ۲۵ هزار و ۴۴۷ نفر در اقامتگاه های رسمی حضور یافته که در مجموع هفت هزار و ۲۷۳ نفر در هتل ها، ۵۶۲ نفر در اقامتگاه های سنتی، ۷۶۸ نفر در مجتمع های گردشگری، دو هزار و ۷۴۷ نفر در مهمانپذیر ها و بیش از سه هزار نفر در اقامتگاه های بومگردی استان اقامت داشته اند.

حسن پور در ادامه با اشاره نظارت دائم بر اقامتگاه ها و رستوران و مراکز پذیرایی بین راهی استان نیز گفت:در مدت یاد شده ۲۱۵ مورد بازدید نظارتی انجام شده که ۱۴۱ مورد از مراکز اقامتی و ۴۸ مورد از رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی بازدید شده است.

وی افزود:همچنین تاکنون ۲۳ تذکر و یک مورد اخطار کتبی در بازدید های نظارتی برای مراکز یاد شده و متخلفین صادر شده است.

انتهای پیام/