اقدام خیرین کوچک برای شب یلدا / کمک۵۲ میلیونی دانش آموزان لرستانی به نیازمندان

دانش آموزان دبستان دخترانه شهید آوینی ناحیه ۲ خرم آباد برای تقسیم سفره شب یلدا خود با دوستان نیازمندشان دست به کار شدند.

به گزارش همای سعادت مدیر دبستان شهید آوینی با بیان اینکه در کانال شاد مدرسه پیامی برای کمک به دانش آموزان نیازمند به اشتراک گذاشتیم،اظهار داشت : با استقبال خانواده ها روبرو شدیم که همدلی و مهربانی اولیا دانش آموزان را نشان داد و ما آن را در قالب پویش شب یلدا اجرا کردیم .

طاهر سپهوند افزود: بعد از استقبال بی نظیر خانواده ها ، ۳۵۵ نفر از دانش آموزان این مدرسه برای کمک به دوستان خود اقدام کردند و مبلغ ۵۲ میلیون ۵۵۰ هزار تومان برای خرید بسته های معیشتی شب یلدا جمع آوری شد .

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان بی بضاعت این مدرسه شناسایی شده اند اظهار داشت:بسته های معیشتی شامل ۵ کیلو برنج ، ۲ عدد مرغ ، آجیل شب یلدا ، رب گوجه ، روغن ، ۲ عدد ماکارونی و میوه که هر بسته ارزشی بالغ بر یک میلیون ۷۰۰ هزار تومان دارد بین دانش آموزان کمتر برخودار توزیع می شود.

رضا عزتی،مدیر کل آموزش و پرورش لرستان هم با حضور در جمع دانش آموزان این مدرسه از حرکت ارزشمند و خداپسندانه آنان که در تقسیم سفر شب یلدا با دوستانشان سهیم شده بودند تقدیر کرد.

وی همچنین از عوامل اجرایی مدرسه و اولیا دانش آموزان که در این پویش شرکت کرده اند قدردانی کرد.

خبر و عکس : امین آقامیرزایی

انتهای پیام/