امکان صدور بارنامه از لرستان به بندر امام فراهم شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: امکان صدور بارنامه از این استان به بندر امام خمینی (ره) باهدف تسریع در فرآیند حمل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و تامین به موقع نهاده های دامی فراهم شد.

به گزارش همای سعادت ،عباس شرفی به رسانه‌ها اعلام کرد: با پیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و تامین زیرساخت های لازم از سوی سازمان راهداری، به منظور تسهیل و تسریع در فرآیند اعزام ناوگان به بندر امام خمینی (ره)، امکان صدور بارنامه از استان لرستان ۱۷ تیرماه عملیاتی و اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، برای تسهیل در فرایند بارگیری کالاهای اساسی از مبدا بندر امام و حمل به لرستان و اقصی نقاط کشور، این مهم پس از پیگیری و تلاش های شبانه روزی در حوزه معاونت حمل و نقل اداره کل، گمرک و پشتیبانی امور دام استان، محقق شد.

شرفی،گفت: این موضوع علاوه بر تسهیل و تسریع در فرآیند حمل کالاهای اساسی مورد نیاز و تامین به موقع نهاده های دامی، موجب کمک به چرخه اقتصاد کشور، کاهش زمان معطلی رانندگان در بندر، حفظ سلامت آنان و کمک به اقتصاد شرکت های حمل و نقل و رانندگان استان می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ،ادامه داد: با فراهم شدن این امر، استقبال شرکت ها برای اعزام به بندرامام نیز افزایش خواهد یافت که از ریاست، معاونت و مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری که با موافقت خود این بستر را فراهم‌ نموده و کمک شایانی به شرکت های حمل و نقلی کشور داشته اند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/