فرمانده سپاه لرستان:

انتخابات یک رزمایش سیاسی است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: انتخابات یک رزمایش سیاسی است و شهید رئیسی معیار انتخاب اصلح در انتخابات را به ما نشان داد.

به گزارش همای سعادت، سردار نعمت‌الله باقری امروز در نشست روشنگری و بصیرت سیاسی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات در جمع بسیجیان شهرستان کوهدشت، اظهار داشت:بایستی بدانیم تا جمهوری اسلامی ایران، انقلاب و ایران قوی هست، دشمنی دشمنان خواهد بود و این ایران مقتدر است که پیروز میدان است.

وی افزود: انتخابات یک رزمایش سیاسی است، دست نظام جمهوری اسلامی ایران در انتخابات برتر است و خدماتی که دولت سیزدهم و شهید رئیسی به مردم داشته است، برای انتخاب اصلح و انتخابات باشکوه بسیار مؤثر می‌باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد:امروز دشمن تلاش می‌کنند که فضای واقعی جامعه را به یک فضای احساسی تبدیل کنند، برخی متأسفانه با رفتارشان به‌عنوان پیاده‌نظام دشمن عمل می‌کنند و صحبت از رها کردن فضای مجازی می کنند.

وی تصریح کرد:برخی با این دیدگاه که فضای واقعی جامعه را خنثی کنند با حرف‌های احساسی سعی در مقابله با طرح نور را دارند تا وضعیت انتخابات را به نفع خود به کار ببرند.

سردار باقری گفت:ناکارآمدی و بی‌تأثیری رأی مردم در جامعه، مشروعیت زدایی از نظام مقدس جمهوری اسلامی، به چالش کشیدن امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران، تاکتیک‌ها و حربه‌های رسانه‌ای و… ازجمله راهبردهای دشمن برای انتخابات به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اهمیت همدلی و وحدت در مشارکت و انتخاب اصلح،گفت:امروز دشمنان با رسانه‌های خود درصدد این است که کاندیدای انقلابی در انتخابات پیروز نشود و بین کاندیداهای انقلابی دوقطبی و اختلاف ایجاد شود.

وی بیان کرد:امروز محور مقاومت در اوج و اقتدار قرار دارد، وقتی شهید رئیسی در سازمان ملل بااقتدار از محور مقاومت دفاع می‌کند، دشمنان را در واهمه قرار می‌دادند، دشمن به دنبال این است که شکل دادن به نظم نوین جهانی بدون حضور ایران صورت گیرد و مستضعفین عالم را نا امید کند درحالی‌که دشمن راه به‌جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/