انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس لرستان

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان در حکمی «یداله امیری» را بعنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس استان منصوب کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، با حکم «یونس بهاروند » ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس استان،«یداله امیری» بعنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس لرستان منصوب شد‌.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر ضمن تبریک عید سعید غدیر خم،اظهار داشت: غدیر مسئله ایست که هیچگاه تاریخ آن نخواهد گذشت و واقعه ای است مربوط به گذشته ،حال و آینده برای شناخت مذهب صحیح و پیروی از آن مذهب

وی در ادامه افزود: واقعه غدیر خم منافاتی با بحث تقریب مذاهب ندارد ، چون در مسئله تقریب مذاهب باید به این نکته توجه ویژه داشت که توهین و تهمت به تمام مذاهب ، امری ناشایست و مذموم است لکن ما مجازیم با ادله و استدلالات به نقد دیگر مذاهب بپردازیم .

در ادامه مهندس بهاروند نیز ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم ، به ارائه گزارش ۳ ماهه نخست سال جاری پرداخت و تصریح کرد: با توجه به مذاکراتی که با سازمان برنامه و بودجه استان صورت گرفته ، امیدواریم در بحث اعتبارات هزینه ای شاهد اتفاقات خوب و مثبتی برای کارکنان نوسازی مدارس لرستان باشیم .

در ادامه با قرائت حکم «یداله امیری»، توسط مهندس بیرانوند معاونت فنی، از زحمات خانم «جهانی فر» با اهدا لوح سپاس ، قدردانی شد.

انتهای پیام/