انتقاداستاندار لرستان از عملکرد برخی مدیران دستگاه های اجرایی و شهری  

استاندار لرستان با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهری در برگزاری اعیاد دینی و مناسبتی،گفت:ضرورت دارد در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش همای سعادت، “فرهاد زیویار” در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداریهای استان با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد:لازم است همه مدیران دستگاههای اجرایی ، مدیران شهری و شهرداران علاوه بر انجام وظایف شغلی، مسئولیت ها و کارهای عمرانی و سرمایه گذاری نسبت به گرامیداشت شعائر اسلامی و اعیاد و مناسبت های دینی و اعتقادی اهتمام بیشتری داشته باشند.
 وی افزود:یکی از مهمترین مناسبت های مذهبی نیمه شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) می باشد که متاسفانه برخی از مدیران به صورت پر رنگ پا به میدان نگذاشتند و این گلایه ای است که وارد است.
 استاندار لرستان گفت: بنابر این انتظار می رود در اعیاد پیش رو به ویژه ماه مبارک رمضان این موضوع جبران و به توقع به جا و دغدغه مردم ولایت مدار استان پاسخ مناسب داده شود.
 وی بر لزوم تعامل شهرداران با سازمان همیاری شهرداری های استان تاکید کرد و افزود: معمولا جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری ها به صورت سالانه در ۲مبحث تصویب و تفریق بودجه به طور حتم  به صورت رسمی برگزار می شود.
 زیویار به ارائه گزارش کارنامه هشت ماهه سال ۱۴۰۱ از طرف سرپرست ، مدیران و اعضای هیئت مدیره سازمان همیاری، اشاره کرد و یادآورشد: یکی از موضوعات اساسی این جلسه بحث بودجه این سازمان بود که طی سال ۱۴۰۰ و قبل از آن متاسفانه حدود ۲۰ میلیارد تومان بدهی داشت که  در هشت ماه گذشته شرایط مالی آن به تراز عادی رسیده است.
 وی افزود: علاوه بر این هشت ماه حقوق که بیشترین بار مالی به حساب می آمد از محل درآمدهای سازمان همیاری پرداخت شده و ه ۲ ماه از معوقات گذشته را نیز پرداخت کرده اند.
 استاندار لرستان گفت: این موفقیت این نوید را می دهد که با برنامه هایی که در جلسه امروز در رابطه با بودجه پیشنهادی که در حدود ۴۳ میلیارد تومان است، به طور قطع  می توان شرایط درآمدی سازمان را مثبت ارزیابی کرد و علاوه برآن بخش‌هایی از دیون گذشته را پرداخت کرد.
 وی افزود:این موفقیت جز ظرفیت ها و پتانسیل های تیم مدیریت فعلی سازمان و اعضای آن است که به طور عمده شهرداران استان به حساب می آیند.
 زیویار یادآورشد: لازم است شهرداران به صورت تمام عیار تعامل خود را با سازمان همیاری شهرداری های استان به عمل بیاورند تا شرایط ایده آل حاصل شود و مشکلات موجود برطرف شود.

انتهای پیام/