انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و فنی و حرفه‌ای

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برپایه گسترش آموزش‌های مهارتی، کاربردی و اشتغال‌آفرین،منعقد شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، صبح روز یکشنبه، ۲۳ بهمن‌ماه، این تفاهم‌نامه که مبتنی بر همکاری‌های دوجانبه آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی مهارت‌آفرین و کاربردی است، به امضای دکتر” علی نظری”، رئیس دانشگاه لرستان و “حشمت‌اله معتمدی”، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان رسید و مبادله شد و همچنین نشست دوجانبه برای گسترش همکاری‌ها، برگزار شد.

دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست گفت: رویکرد این است هر دانشجو در کنار تحصیل، یک مهارت کاربردی بیاموزد.

وی،تشریح کرد:اینگونه همکاری‌ها و تفاهم‌نامه‌ها باید به‌صورت کامل اجرا شوند و از ظرفیت‌های همدیگر بهره‌گیری شود

نظری، بیان کرد: مکاری‌های دوجانبه براین اساس که ضعف‌ها رفع شود و هم‌افزایی و همگرایی افزایش یابد بایستی گسترش یابند.

رئیس دانشگاه لرستان، اظهار داشت:اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یک اداره پویا و فعال است که باید همکاری دانشگاه لرستان با این اداره کل، گسترش یابد.

نظری، افزود:وقتی تفاهم‌نامه‌ها منعقد می‌شوند بعد از آن، بایستی مدیران و کارشناسان دو طرف کوشش کند محتوای تفاهم‌نامه به بهترین روش ممکن اجرا شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان ادامه داد:تقویت همکاری‌های دوجانبه باعث می‌شود مهارت‌آموز با رویکرد دانش‌بنیان، مهارت بیاموزد و مهارت‌ها علاوه بر جنبه کاربردی از نوع دانش‌بنیان هم باشند و بتوانند متناسب با تغییرات روز جامعه، به‌روزرسانی شوند.

نظری، توضیح داد: تقویت همکاری بین دانشگاه لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان براین پایه است که هم جنبه تئوری مهارت‌آموزان و هم جنبه‌ کاربردی، عملیاتی و اجرایی برای دانشجویان تقویت شود تا تئوری و عمل، پا به پای یکدیگر، حرکت کنند.

در این نشست علاوه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای لرستان و هیئت همراه، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و رضا آساره، رئیس گروه ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه لرستان، حضور داشتند.

انتهای پیام/