انفجار اتاقک آپارتمان مسکونی در خرم آباد/دو نفر مصدوم شدند

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: بر اثر انفجار یک اتاقک در طبقه آخر آپارتمان مسکونی در محله قاضی آباد،دو نفر دچار سوختگی شدند.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،محمد میرزایی مقدم با اعلام خبر فوق اظهار داشت : ساعت ۱۰:۲۱ صبح امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با دریافت خبر این انفجار بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره پنج را به محل حادثه اعزام کرد.

وی بیان کرد: در این حادثه یک اتاقک ۹ متری در طبقه آخر آپارتمان ۶ طبقه واقع در خیابان دهم قاضی آباد دچار انفجار شده بود که بر اثر شدت این انفجار پنجره اتاقک از جا کنده و دیواره آن تخریب شده بود که به دستور آتش پاد سوم منصور میرزایی رییس سازمان یک اکیپ امدادی از واحد امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ و فرمانده این ایستگاه نیز به محل اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان ، محل حادثه، ایمن سازی و اقدامات لازم در جهت اطفا حریق و جلوگیری از گسترش آتش سوزی انجام پذیرفت.

میرزایی مقدم با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه دو نفر از ساکنین (یک مرد و یک زن) دچار سوختگی شده افزود، علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/