انقلاب بزرگ در صندوق بیمه جهاد کشاورزی لرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان توسط صندوق بیمه کشاورزی استان طی امسال خبر داد و گفت:این اقدام بعد از انقلاب بی‌نظیر و بی سابقه بوده است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سیدعماد شاهرخی در جشنواره عشایر لرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به مردم ما عزت و توانمندی را به ارمغان آورد و این ندای حق طلبی به تمام جهان صادر شده است.

وی افزود: امروز کسی نیست که صدای انصار سردار سلیمانی را نشنود و دشمنان لرزه بر اندامشان نیفتد.

شاهرخی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تنها یارانه‌ای که بابت خرید گندم از کشاورز خرید کردیم آرد را کیلویی ۷۰۰ تومان در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌دهیم، یارانه‌ای که از این بحث دولت تأمین می‌کند فقط در لرستان ۳۳۰۰ میلیارد تومان فقط یارانه نان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: در بحث گوشت منجمد که الان از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود، در فصلی که گوشت ارزان بود دولت آن‌را از دامدار کیلویی ۲۰۵ هزار تومان خرید کرده و امروز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با قیمت ۱۵۵ هزار تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد که تاکنون ۵۰۰ تن توزیع کردیم که یارانه آن ۶۰ میلیارد تومان است و ۵۰۰ تن نیز در راه داریم.

وی ادامه داد: در بحث احداث گلخانه‌ها کل گلخانه‌های استان تا قبل از دولت سیزدهم ۷۸ هکتار بوده و از ابتدای دولت تا امروز ۳۵ هکتار گلخانه به ظرفیت استان اضافه شده است.

شاهرخی بیان کرد: دولت تلاش زیادی انجام داده که اقدامات ویژه‌ای در حوزه بخش کشاورزی انجام دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تصریح کرد: ما چهار برابر سال قبل کشت دانه‌های روغنی را داشتیم و در بحث جهش ادوات تولید ما سه برابر سال قبل ادوات را در اختیار کشاورزان قرار دادیم.

وی افزود: بخش کشاورزی ریسک پذیر است توصیه ما همه کشاورزان و دامداران بحث بیمه است، کل رقمی که صندوق بیمه کشاورزی سال قبل پرداخت کرده ۷۰ میلیارد تومان بوده و رقمی که امسال در سامانه بارگذاری شده ۲۲۰ میلیارد تومان است که در کل سنوات بعد از انقلاب اسلامی بی‌نظیر و بی سابقه بوده است.

انتهای پیام/