انهدام باند موادمخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در لرستان

معاون دادستان خرم‌آباد ،گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان، در راستای مبارزه بی‌امان با سودگران مرگ، یک باند مهم و کلانی که در سطح کشور و استان فعالیت عمده‌ای داشتند متوقف و متلاشی کردند.

به گزارش همای سعادت ، همتی ،اظهار داشت :سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان، در راستای مبارزه بی‌امان با سودگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، پس از اقدامات اطلاعاتی پیچیده و گسترده یکی از باندهای بزرگ موادمخدر که در سطح استان لرستان و برخی استان‌های هم‌جوار فعالیت داشت را شناسایی و مورد ضربه قرار داد.

وی افزود :در این اقدام ۸۵۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف، یک قبضه اسلحه گلوله‌زنی، ۲۶۰۰ فشنگ جنگی، مقداری وجه نقد و جواهرآلات و ۲ دستگاه توقیف و سه نفر دستگیر شدند.

همتی گفت :همچنین در ۲۰ روز گذشته سه باند دیگر مورد ضربه قرار گرفته و بیش از ۲۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از آن‌ها کشف و ضبط شده است.

معاون دادستان خرم‌آباد در این زمینه، فعالیت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان را ستود و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان، در راستای مبارزه بی‌امان با سودگران مرگ، یک باند مهم و کلانی که در سطح کشور و استان فعالیت عمده‌ای داشتند متوقف و متلاشی کردند.

انتهای پیام/