منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی لرستان، زمینه ساز ایجاد چهار هزار شغل به صورت مستقیم

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: ایجاد منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی در لرستان، زمینه را برای ایجاد چهار هزار شغل به صورت مستقیم و ده هزار شغل به صورت غیرمستقیم فراهم می کند.

به گزارش همای سعادت به نقل از خانه ملت ،مهرداد ویسکرمی با اشاره به نشست مجمع نمایندگان لرستان با آقای اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور گفت: در این نشست مطالبات مردم لرستان مورد پیگیری قرار گرفت و تصمیمات مهمی در این خصوص اتخاذ شد.

وی افزود: مشکل تخصیص آب استان، ساخت سدهای استان و بازگشت حجم مخزن سد معشوره به بالای یک میلیارد متر مکعب باید پیگیری شود.

ویسکرمی بیان کرد: در این دیدار آقای جهانگیری قول طرح و پیگیری این مطالبات را در شورای عالی آب داده و ابراز امیدواری کرد مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد منطقه‌ی ویژه اقتصادی در لرستان موافقت کند.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس یادآور شد: تیم ویژه اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام طی سفری به خرم‌آباد از اراضی پارسیلون، پتروشیمی و کشت و صنعت لرستان بازدید کردند و در صورت موافقت مجمع تشخیص مصلحت نظام با ایجاد منطقه‌ی ویژه‌ی اقتصادی در لرستان، زمینه برای ایجاد چهار هزار شغل به صورت مستقیم و ده هزار شغل به صورت غیرمستقیم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/