معاون استاندار لرستان:

بازارچه های تنظیم بازار در لرستان برپا می شود

معاون اقتصادی استانداری لرستان از برپایی بازارچه‌ های تنظیم بازار از ۱۵ اسفند در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، سیروس ابراهیمی روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با رویکرد تنظیم و ساماندهی بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: بازارچه های تنظیم بازار از ۱۵ اسفندماه آغاز و تا زمان مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین در زمان مذکور روستا بازارهایی در مرکز شهرهای استان از طرف تعاون روستایی برپا خواهد شد.

معاون استاندار تأمین، خرید و انتقال گوشت قرمز را از موارد مطرح شده در ستاد تنظیم بازار برشمرد و گفت: برای تأمین گوشت قرمز در این ایام تا ۳۰۰ تن مجوز لازم اخذ شده که به تدریج به بازار تزریق می شود.

وی در مورد وضعیت گندم استان اظهار کرد:خوشبختانه از حیث گندم در استان مشکلی نداریم و در حال حاضر تا هشت ماه آینده ذخیره گندم و آرد استان را خواهیم داشت.

ابراهیمی افزود: وضعیت کالاهای تنظیم بازار استان در شرایط خوبی قرار دارد و پیش بینی می شود مشکلی در تأمین این اقلام نخواهیم داشت.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان به میزان بازرسی های انجام شده با رویکرد میزان موجودی و نظارت بر قیمت اجناس از ابتدای سالجاری تا کنون در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار بازرسی انجام شده که نشاندهنده تلاش وافر و جهادی متولیان امر در دستگاه های اجرایی از جمله جهادکشاورزی و صمت است.

ابراهیمی تصریح کرد: در مدت مذکور بیش از ۳۵۰۰ میلیارد ریال جریمه متخلفان را داشته ایم که نتیجه این بازرسی های متعدد است.

انتهای پیام/