بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از دفتر خانه مطبوعات

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان به همراه کارشناسان و مدیرکل ارشاد استان از دفتر خانه مطبوعات و رسانه های لرستان بازدید نمودند.

به گزارش همای سعادت ، سمانه حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و احمد حسین فتاحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در دفتر خانه مطبوعات ،دقایقی با مدیرعامل و رییس هیات مدیره خانه به گفتگو نشستند.

 

در این دیدار موسوی مدیرعامل خانه مطبوعات استان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان گفت: یکی از معضلات و چالش اهالی مطبوعات،  عدم پرداخت مطالبات آنها از سوی ادارات استان که حل این موضوع همت و دستور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را می طلبد.

 

وی افزود: برخی ادارات از چند سال پیش تابحال بدهی های خود به مطبوعات را پرداخت نکرده و به بهانه های مختلف از پرداخت بدهی خود طفره می روند که این معضل نیز با ورود رییس سازمان برنامه ریزی استان حل شدنیست.

 

در ادامه ، ایزدی رییس هیات مدیره خانه مطبوعات نیز خواستار تخصیص ۱ درصد اعتبارات ادارات به حوزه فرهنگی شد که پیرو آن روابط عمومی ها بتوانند از بودجه مستقل استفاده نمایند .

 

در این دیدار نیز خانم حسن پور از علاقه مندی خود به حوزه فرهنگ و هنر سخن گفت و اظهار کرد : من به شخصه به حوزه های فرهنگی و هنری علاقه مند هستم و در خصوص خانه مطبوعات هم باید به اهالی رسانه بخاطر داشتن این فضا و امکانات تبریک گفت.

 

وی افزود: در راستای مشکلات مطبوعات در حوزه کاری ما می بایست نامه نگاری نموده تا بتوانیم کمک و حمایتهای لازم را داشته باشیم.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار کرد:  هر کار و مشکلی که در حوزه ما باشد با همفکری همکاران و کارشناسان در جهت رفع آن حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/