بازدید مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از پروژه های عمرانی ورزشی پلدختر

“سید آرش قیاسیان” مدیرکل ورزش وجوانان لرستان دردومین سفر خود به پلدختر از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، قیاسیان که روز دوشنبه برای دومین بار جهت بررسی آخرین وضعین ورزش وجوانان پلدختر به این شهرستان سفرکرده به همراهی سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی از مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهر بازدید کرد.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان اظهار کرد: به لحاظ اهمیت پروژه های ورزشی پلدختر برای دومین بار به صورت میدانی در مجموعه حضور پیدا کردیم.

قیاسیان افزود: با مساعدت های کاظمی نماینده محترم مردم پلدخترو معمولان در مجلس شورای اسلامی وسفر ریاست محترم جمهور به استان اعتباراتی به حوزه عمرانی ورزش وجوانان شهرستان تزریق شده است که امیدواریم با پیگیری های مستمر و نظارت بر پروژه ها تمام نیازمندی ها و مشکلات ورزش شهرستان در زمینه های مختلف وازجمله سرانه های ورزشی تامین شود.

وی با بیان اینکه با حمایت استاندار محترم و پیگیری های نماینده محترم پلدختر در مجلس برنامه هایی را در جهت بهینه سازی و افزایش سرانه ورزشی مد نظر داریم تا بتواند جوابگوی حوزه های قهرمانی وتوسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان باشد.

قیاسیان گفت:در بحث توسعه ورزش همگانی نیز جشنواره های بومی و محلی را جهت ایجاد شورو نشاط در سطح شهرستان برگزار خواهیم کرد.

برنا

انتهای پیام/