بازدید میدانی رییس اتاق اصناف مرکز لرستان از وضعیت اصناف و بازار خرم آباد+تصاویر

رحیمی از استمرار این بازدید ها خبر داد و گفت بازرسین  اتاق اصناف مرکز لرستان ضمن تشدید بازرسی های مستقل خود در بازار، با سایر دستگاه های نظارتی، گشت مشترک خواهند داشت.

به گزارش همای سعادت، رییس اتاق اصناف مرکز لرستان به همراه مدیر بازرسی و نظارت این اتاق، شنبه ۲۴مهرماه از واحد های صنفی شهرستان خرم آباد در خصوص وضعیت پروانه کسب، درج قیمت روی کالا، ارائه فاکتور به مشتری و چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی بازدید کردند.

در این بازدید، بازرسین اتاق اصناف، ضمن بررسی وضعیت بازار، از پایان مهلت واکسیناسیون اصناف تا ۳۰ مهر خبر دادند و به تعدادی از واحدهای متخلف اخطار کتبی و برای تعدادی از واحد های بدون پروانه کسب در رسته های مختلف، برگه اخطاریه صادر شد.

حشمت رحیمی رییس اتاق اصناف مرکز لرستان از استمرار این بازدید ها خبر داد و گفت: بازرسین اتاق اصناف مرکز لرستان ضمن تشدید بازرسی های مستقل خود در بازار، باسایر دستگاه های نظارتی، گشت مشترک خواهند داشت.

محمود وثوق مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز لرستان نیز  از تشدید نظارت بر بازار خبر داد و گفت با واحد های متخلف در زمینه گرانفروشی و کم فروشی برخورد قاطع خواهد شد.

وی از همشهریان خرم آبادی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با شماره گیری تلفن ۳۳۳۳۸۱۰۱ به واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز لرستان گزارش دهند.

انتهای پیام/