با انتخاب آیت اله رییسی هزینه های درمان مردم صفر می شود

رییس ستاد ایران توانمند آیت اله رییسی در غرب کشور گفت:یکی از برنامه های رئیسی پرداخت های هزینه درمان و مداوای مریض در قالب کارت سبز سلامت است که ان شا….هزینه های درمان به صفر برسد.

به گزارش همای سعادت  سید محمد صادق شاهرخی،عصر پنج شنبه در همایش بزرگ ستادهای سلامت حامیان آیت اله رییسی در استان لرستان با تشریح برنامه های وی در عرصه بهداشت و درمان،اظهار داشت: همانگونه که در برنامه های حضرت آیت اله رییسی مشاهده کرده اید ۲ شعار و برنامه اصلی در زمینه بهداشت و سلامت مردم دارند. در بحث بهداشت اعتقاد دارند که برنامه های سلامت محور  باید توانمند و کارآمد  باشند.

قانون جامع نظام پرستاری کشور باید پیگیری شود

وی افزود: ایشان بدنبال اجرای سریع قانون جامع نظام پرستاری در کشور هستند. الان بخش زیادی از کادر درمان و بهداشت این کشور که در خط مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم هستند با مشکلات زیادی مواجه می باشند. حقوق خیلی از آنان حتی کفاف اداره زندگی را نمی دهد.

معاون نظارت و بازرسی ستاد ایران توانمند در کشور ،گفت: برنامه دیگر رئیسی تمرکز زدایی از حوزه های تخصصی امکانات و توانایی های بهداشتی و درمانی و توزیع عادلانه امکانات و برنامه های بهداشتی برای کل کشور است.

شاهرخی تاکید کرد: طبق برنامه ای که وی دارند پرداخت های هزینه درمان و مداوای مریض در قالب کارت سبز سلامت انشااله باید به صفر برسد و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری بیمار فقط دغدغه مریضی خودش را داشته باشد نه گرفتار تامین هزینه های درمان و بیمارستان بشود.

رییس ستاد ایران توانمند آیت اله رییسی در غرب کشوربا تجلیل از جایگاه همه دست اندرکاران حوزه سلامت و بهداشت مردم ،گفت: در اینجا لازم میدانم از زحمات همه حافظان سلامت در نزدیک به دوسال خدمت رسانی مخلصانه به جامعه خصوصا در شرایط کرونایی و تقدیم شهدای گرانقدر و عزیز، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

گفتنی است ،این همایش با تلاش کمیته های سلامت آیت اله رییسی در ستادهای ایران توانمند،ایران ما، ایران قوی، نسل نو، سلامت سحر ۱۴۰۰، کمیته پزشکان،شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی لرستان، جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی و… عصر پنج شنبه در خرم اباد برگزار گردید.

انتهای پیام/