برقراری بستر فنی و ارتباط پایدار در روز انتخابات

شمسی فر از برقراری ارتباط پایدار و مستمر در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

به گزارش همای سعادت، جلسه هماهنگی انتخابات ۱۴۰۰ با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان و جمعی از مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه لرستان برگزار شد.

در این جلسه مهندس نبی الله شمسی فر ، مدیر مخابرات منطقه لرستان به اهمیت رویداد مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: ۲۸ خرداد روز سرنوشت سازی برای ما است و همه موظفیم علاوه بر حضور پرشور در انتخابات، بستر فنی و ارتباطی لازم را برای برگزاری هرچه بهتر آن فراهم کنیم.

وی بر پایداری ارتباطات و ایجاد زیرساخت‌های لازم اینترنتی در شعب اخذ رأی تاکید کرد.

شمسی فر بیان کرد: با توجه به الکترونیکی شدن بخش عمده‌ای از انتخابات در این دوره، مراقبت از بسترهای فنی نسبت به دوره‌های گذشته به مراتب بااهمیت تر خواهد بود لذا حضور کلیه مدیران و نیروهای فنی از یک روز قبل از انتخابات تا یک روز بعد از انتخابات در محل کار الزامی است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان اضافه کرد: استقرار اکیپهای ارتباطات سیار با تجهیزات کامل در شهرستانها ، گشتها و اکیپ فیبر نوری با هماهنگی شرکت زیرساخت در آماده باش کامل هستند.

انجام PM دیزل ژنراتورهای موجود در استان، استقرار bts های پرتابل، ممنوعیت هر گونه فعالیت توسعه ای در ایام انتخابات که احتمال وقوع قطعی شبکه را داشته باشد، توزیع موتور برق در شهرستانها با اولویت سایتهای حساس و حضور کلیه کارگزارها در مراکز روستایی از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/