بروجرد؛ میزبان جشنواره استانی «فیلم فجر» / ۱۰ فیلم اکران می‌شود

معاون هنری ارشاد لرستان از حضور ۱۶ اثر سینمایی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: از این تعداد، ۱۰ فیلم سینمایی در پنجمین جشنواره استانی فیلم فجر در بروجرد به نمایش در می‌آید.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از ایکنا ،فرید رحمتی، در جمع خبرنگاران از حضور ۱۶ اثر در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: از این تعداد، بنا بر جدول اعلام‌شده توسط دبیرخانه، ده فیلم سینمایی در پنجمین جشنواره استانی فیلم فجر که از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آیند.

وی با بیان این مطلب که خرید بلیط فیلم‌های این دوره فقط از طریق گیشه فروش اینترنتی خواهد بود، افزود: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان بروجرد، انتظار داریم همچون سال‌های گذشته و در عین رعایت اصول بهداشتی و چارچوب‌های دبیرخانه، استقبال خوبی از این رویداد صورت پذیرد.

رحمتی گفت :با پیگیری‌های صورت‌گرفته و بنا بر تصمیم دبیرخانه جشنواره فیلم فجر، استان لرستان برای پنجمین سال متوالی میزبان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر است که میزبانی این جشنواره در لرستان را شهرستان بروجرد برعهده دارد.این جشنواره، توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد و با همکاری مؤسسه فرهنگی، هنری رهپویان امین در سینما فلسطین بروجرد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، با میزبانی از این جشنواره حداقل مبلغ پنجاه میلیارد ریال از اعتبارات ملی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان اختصاص یافته که به تهیه‌کنندگان فیلم‌های اکران شده در لرستان پرداخت می‌شود و این در حالی‌است که تمامی پروتکل‌های بهداشتی و مبانی اصول فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری این رویداد در سراسر کشور و در لرستان لحاظ شده تا علاقه‌مندان با آرامش و اطمینان کامل از فیلم‌های جشنواره دیدن کنند.

انتهای پیام/