برپایی نمایشگاه تخصصی ظرفیت های جدید بخش کشاورزی در خرم آباد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از برپایی هشتمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، گل و گیاهان زینتی، تجهیزات گلخانه‌ای، گیاهان دارویی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی در خرم آباد خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سید عماد شاهرخی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی ظرفیت‌های جدید بخش کشاورزی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید مانند ماشین‌آلات توسعه صنایع کشاورزی در کشور، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، توسعه صادرات بخش کشاورزی، توسعه کشاورزی مدرن و کمک به کاهش مصرف آب برپا خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه تعداد ۷۰ شرکت ادوات و ماشین آلات و یافته های خود در حوزه کشاورزی را ارائه خواهند داد.

شاهرخی برگزاری پنلهای تخصصی با حضور محققین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، برگزاری دوره آموزشی کار با پهبادها در حوزه کشاورزی و برگزاری کارگاه آموزشی کشاورزی حفاظتی در ایران، روند کنونی و چشم انداز آینده را از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه برشمرد.

این نمایشگاه تخصصی از ۱۲ تا ۱۵ اسفند ماه جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۹ با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل‌ دائمی نمایشگاه های بین المللی خرم آباد واقع در میدان دانشجو آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام/