برگزاری مسابقه ملی «امام امت» با محوریت استان لرستان

اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) مسابقه کتابخوانی «امام امت» را به صورت ملی در بستر فضای مجازی برگزار می کند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‌مندان در گروه‌ سنی جوان و بزرگسال (۱۸ سال به بالا)، در دو بخش چهارگزینه ای با محوریت کتاب «امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه امام خمینی (ره)»، استخراج و تنظیم معاونت پژوهشی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) و پویش معرفی کتاب های چاپ شده با موضوع بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و آثار ایشان است.

مسابقه به صورت آنلاین از طریق سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir برگزار می شود.

زمان ثبت نام و شرکت در این مسابقه از چهاردهم خرداد ماه آغاز شده و تا یک ماه ادامه خواهد داشت. در نهایت به ۳۳ نفر در هر بخش از مسابقه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

نوآوری در شیوه اجرا، صدای رسا و استفاده از لحن کلام و زبان بدن، رعایت پوشش و محتوای کلیپ ارسالی منطبق بر شئونات اسلامی از شرایط شرکت در بخش پویش مسابقه بوده و آثار ارسالی می بایست با گوشی موبایل و به صورت افقی ضبط شده و حداکثر مدت زمان و حجم آن به ترتیب ۵ دقیقه و ۵۰ مگابایت باشد.

همچنین علاقمندان می توانند جهت دریافت رایگان کتاب مسابقه به کتابخانه های عمومی و یا به سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور samakpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/