به مناسب هفته ازدواج انجام می شود؛

برگزاری ۸ جشن وصال در شهرستان‌های لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از برگزاری هشت جشن وصال در شهرستان‌های استان به مناسبت هفته ازدواج خبر داد.

به گزارش همای سعادت، وحید والیزاده مردای ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(ع) با اشاره به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان لرستان به مناسبت هفته ازدواج، اظهار کرد: برنامه های هفته ازدواج امسال از ۱۹ خرداد همزمان با پیوند مقدس دو زوج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با شعار آسان و آسمانی در سطح استان درحال برگزاریست.

وی با بیان اینکه امروزه دشمنان اسلام از هر سو ایمان و ارزش‌های اصیل جوانان را هدف گرفته‌اند، گفت: آسان کردن سنت ازدواج بین جوانان با الگوبرداری از سیره حضرت زهرا(س) یک ضرورت است که برنامه‌ریزی‌ های شایسته‌ در راستای تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده احساس می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان تصریح کرد:محوری‌ترین برنامه اجرای جشن وصال است که با کسب مجوزهای لازم از شورای تامین هشت جشن در شهرستان‌های استان برگزار می شود.

وی به دیگر برنامه ها در این هفته اشاره کرد و افزود: تجلیل از زوج های موفق که از سوی برخی از با توجه به شرایط ودستورالعمل معرفی شده اند ، برگزاری کارگاهای ازدواج توسط سازمانهای مردم نهاد در سراسر استان، برگزاری مشاورهای تخصصی ازدواج توسط مرکز مشاوره تخصصی ازدواج اداره کل ورزش و جوانان در سرارسر استان بصورت رایگان جهت عموم مردم، برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در برخی شهرستانها با موضوع ازدواج وخانواده وجشنهای وصال ازجماه این برنامه هاست.

والیزاده مردای اضافه کرد: همایش دورهمی مجردها وهمایش دورهمی متاهلین وبرگزاری تاتر خیابانی با موضوع ازدواج هم از برنامه های هفته ازدواج هست که در هفته اینده برگزار می شود.

انتهای پیام/