برگزاری ‍ پنجمین مجمع انتخابات جمعیت هلال احمر لرستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان ، گفت: علی رغم وضعیت وجود ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضاء و داوطلبان فعال در هلال احمر و فراهم کردن حضور حداکثری و موثر آنها در ارکان تصمیم گیری جمعیت همزمان با سراسر کشوردر لرستان نیز برگزار می شود.

به گزارش همای سعادت، صارمی رضایی اظهار داشت : انتخابات مجامع هلال احمر در روز بیست و سوم خردادماه سالجاری در شهرستانهایی که شعب هلال احمر در آنها دایر و فعال است برگزار خواهد شد.

 

وی ،افزود: تمام اعضاء و داوطلبان فعال عضو جمعیت هلال احمر استان که واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، می توانند با حضور در شعب اخذ رای، شورای اجرایی و بازرسین هلال احمر استان را در شهرستانهای تابعه انتخاب کنند.

 

رضایی به قوانین و مقررات برگزاری این دوره از انتخابات اشاره کرد و گفت : تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و اساسنامه و اصول بنیادین جمعیت هلال احمر از شرایط عمومی است که در کنار داشتن شرایط اختصاصی جهت عضویت در شورای اجرایی و یا بازرس هلال احمر نیاز است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: واجدین شرایط می توانند از روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مدت ۷ روز با در دست داشتن تمامی مدارک با مراجعه به شعب هلال احمر شهرستانهای استان برای ثبت نام اقدام کنند.