بهره‌برداری از دستگاه «سی‌تی‌آنژیو» طی دهه فجر در لرستان

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بهره‌برداری دستگاه «سی‌تی‌آنژیو» طی ایام دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،دکتر علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان، تامین تجهیزاتی است که در استان با کمبود آنها مواجه هستیم.

وی افزود: تلاشمان این است تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های لرستان را تامین کنیم و به جایی برسیم که هیچ بیماری برای درمان به استان‌های دیگر مراجعه نکند.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: به دنبال تامین تجهیزات پیشرفته” پرتو درمانی”هستیم و در این راستا از بخش خصوصی نیز درخواست کردیم پای کار بیاید، تا این نیاز را برطرف کنیم.

فرهادی عنوان کرد: به روزرسانی تجهیزات آزمایشگاهی بیمارستان‌های استان از دیگر برنامه‌های توسعه‌ای و یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه تجهیزات تصویربرداری وضعیت خوبی در لرستان داریم.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با تلاش و پیگیری‌های مستمر توانستیم برای اولین بار در استان دستگاه «سی‌تی‌آنژیو» را راه‌اندازی کنیم که در ایام الله دهه فجر آن را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

فرهادی افزود: راه‌اندازی دستگاه «سی‌تی‌آنژیو» گامی موثر در شناخت زودرس بیماری‌های قلبی است و می‌تواند از مراجعه بیماران به استان‌های دیگر برای درمان جلوگیری کند.

انتهای پیام/