مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان مطرح کرد؛

بهره‌برداری از ۲۲۸ طرح در لرستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان از بهره‌برداری ۲۲۸ طرح کسب و کارخرد،کوچک و متوسط در استان طی امسال خبر داد.

به گزارش همای سعادت،حسین بیرانوند امروز، ۲۴ بهمن‌ماه در آیین همزمان هشت هزار طرح کسب و کار خرد، کوچک و متوسط در سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در شهرک صنعتی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۲۸ طرح در لرستان به بهره‌برداری رسیده که زمینه اشتغال یک هزار و ۲۷۸ نفر از جویندگان کار فراهم شده است.

وی تصریح کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه‌ای بالغ بر ۴۲۷ میلیارد و ۹۷۵ میلیون و ۹۲۰ هزار ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان خاطرنشان کرد: امسال ۲۶۷ میلیارد و ۴۸۴ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال تسهیلات برای طرح اعطاء کرده است.

بیرانوند اضافه کرد: امروز به نمایندگی از ۲۲۸ طرح لرستان یک تولیدکننده انواع نبات و آبنبات در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد با ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر صندوق کارآفرینی امید لرستان خاطرنشان کرد: محل اعتبارات این طرح تولیدی نهضت احیاء واحدهای تولیدی بوده است.

بیرانوند با بیان اینکه بانک عامل طرح تولید انواع نبات و آبنبات بروجرد صندوق کارآفرینی امید بوده که با راه‌اندازی این طرح تولیدی، زمینه اشتغال ۱۰ نفر از جویندگان کار فراهم شده است.

بنا به این گزارش، در آیین افتتاح طرح‌های صندوق کارآفرینی امید لرستان که در شرکت “شیرین خرم “لرستان در شهرک صنعتی شماره یک بروجرد برگزار شد،فرماندار بروجرد و مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با افتتاح هشت هزار طرح کسب و کار‌خرد کوچک و متوسط صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور و با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/