بهره مندی از ظرفیت های گردشگری فرصتی مناسب برای توسعه لرستان

معاون پشتیبانی و امور هماهگی استانهای بنیادمسکن انقلاب اسلامی گفت: بهره مندی از ظرفیتهای خوب گردشگری در لرستان زمینه توسعه پایدار در این استان را فراهم خواهدساخت.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی ،هادی درفشی درجلسه هماهنگی معاونین و مدیران شعب بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان با بیان اینکه مدیران باید توسعه‌ای فکر کنند و برنامه‌های رشد، ترقی و نوگرایانه داشته باشند اظهارکرد: مدیر موفق با برنامه ریزی مدون و کار جهادی ازموانع توسعه عبور کرده ودر راستای محرومیت زدایی از جامعه گام برخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه لرستان دارای بهترین ظرفیتها در حوزه گردشگردی است تصریح کرد: می‌توان از این پتانسیل در راستای رونق گردشگردی در استان استفاده کرد.

معاون پشتیبانی و امور هماهگی استانهای بنیادمسکن انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌ هادی ومقاوم سازی مسکن‌ روستایی بستری مناسب برای رونق گردشگردی در راستای رسیدن به اشتغال پایدار برای روستاییان فراهم خواهدشد.

درفش ساخت و تولید مسکن مقاوم را یکی از اولویت‌های مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دانسته و برتولید و استفاده از مصالح باکیفیت به ویژه در ساخت واحدهای مسکونی روستایی تاکیدکرد.

انتهای پیام/