بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک از اقشار مختلف مردم برای شرکت در تجمع محکومیت هتاکی نشریه فرانسوی به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه دعوت کردند.

به گزارش همای سعادت آنلاین،حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه و و فرهاد زیویار استاندار لرستان با صدور بیانیه ای هتاکی نشریه فرانسوی به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه را محکوم کردند‌.

متن پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی و فرهاد زیویار استاندار لرستان بدین شرح است:

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

﴿یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ﴾ (سوره صف/آیه ۸)

اقدام حقارت آمیز نشریه مبتذل فرانسوی در اهانت به مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه موجی از اعتراضات مسلمانان و همه آزادگان را در پی داشته است که خود حکایت از انحطاط و شکست گردانندگان پشت صحنه چنین رویدادهای تلخ و زشت دارد.این مرجعیت و رهبری که ارزشهای اسلامی و انسانی را با قامتی استوار بر سر دست گرفته و در دفاع از حقوق بشر در مقابل حیله گران و فریبکاران مدعی حقوق بشر ایستاده‌اند روشن است که تحمل آن برای بدخواهان نظام سلطه سخت و گران است.

البته جریان رسانه‌ای غرب که تحت سلطه امریکا و رژیم اشغالگر قدس قرار دارند در سابقه زشت خود اهانت به پیامبران آسمانی و حضرت پیامبر اعظم«صلی الله علیه و آله» را دارند که قلوب میلیاردها مسلمان را جریحه دار کردند.امت اسلامی و مردم متدین و انقلابی استان لرستان ضمن اعلام تنفر و انزجار از این اقدام شرم آور؛ از وزارت امور خارجه و قوه قضاییه انتظار دارند؛ که با اقدامات همه‌جانبه در مجامع بین المللی از ساحت مقدس انبیا الهی و حضرت رسول اکرم «صلی الله علیه و آله و سلم» و مرجعیت شیعه با صلابت دفاع نمایند و مانع تکرار چنین رویدادهای تلخی شوند.

از این‌رو از عموم طلاب و روحانیون؛ سازمانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی؛نیروهای مسلح؛ اقشار مختلف مردمی دعوت میشود؛ جهت محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی و دفاع از مرجعیت عظیم‌الشأن شیعه؛ و رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» در اجتماعی که روز چهارشنبه ۲۱ دیماه ساعت ۱۰ صبح؛ در مدرسه علمیه کمالیه برگزار می گردد شرکت فرمایند.

از خداوند متعال شکوه و عظمت و اقتدار اسلام و مسلمین و مرجعیت شیعه و رهبر حکیم انقلاب اسلامی «مدظله العالی»؛ و ذلت و خواری دشمنان اسلام و بشریت را خواستاریم.

انتهای پیام/