بیانیه پایگاه مقاومت بسیج سالار شهیدان استانداری لرستان به مناسبت روز قدس

پایگاه مقاومت بسیج سالار شهیدان استانداری لرستان ،با صدور بیانیه‌ای مردم استان را به حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، پایگاه مقاومت بسیج سالار شهیدان استانداری لرستان، در آستانه فرا رسیدن روز قدس، با انتشار بیانیه‌ای از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرده است.

در این بیانیه آمده است:

امروزه دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است.
«مقام معظم رهبری»

روز جهانی قدس نماد مبارزه با استکبار و امپریالیسم و نفی نظام سلطه است. روز قدس روز اعلام انزجار همه ملل آزادیخواه و حق طلب دنیا از زورگویی ها، جنایات و نقشه های پلید امپریالیزم جهانی ست که با ایجاد فتنه دولت جعلی صهیونیست اسرائیل، تلاش نموده است که ملت مستضعف و مظلوم فلسطین را به بند استعمار کشیده و از این طریق سلطه خود را بر دنیا بگستراند.

روز قدس نماد آرمانهای حق‌طلبانه ملت رشید و استکبار ستیز ایران اسلامی ست که نفی نظام سلطه و حمایت از مستضعفین و مظلومین جهان را تکلیف خویش می‌داند و اینک پس از گذشت ۴۳ سال از فرمان دوراندیشانه امام عظیم الشأن ملت در ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ قمری مطابق با (۱۶ مردادماه سال ۱۳۵۸) به آرمان همه ملت‌های آزادیخواه و حق طلب دنیا تبدیل شده و جبهه جهانی مقاومت منبعث از این آرمان بزرگ، امروزه بیش از هر زمان دیگری خار چشم استکبار جهانی و مانع تحقق توطئه های شوم امپریالیزم و صهیونیزم است.

موج روشنگرانه ناشی از انوار انقلاب اسلامی امروزه بر همگان آشکار نموده است که مدعیان دروغین حقوق بشر تمامی ادعاهای پوشالی خود مبنی بر آزادیخواهی و حقوق بشر را در جریان جنایات خویش بر علیه ملت مظلوم فلسطین به فراموشی سپرده و در راه سلطه طلبی خویش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌نمایند.

فردا (جمعه) بار دیگر همه مومنین و روزه داران هم استانی با لبیک به فرامین امامین انقلاب ،همگام با دیگر هموطنان و همراه با سایر ملت‌های حق‌طلب دنیا ، آرمان نفی استکبار و صهیونیسم و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را فریاد خواهند زد.
وعده ما فردا در مراسم روز جهانی قدس و مصلاهای نمازجمعه

پایگاه مقاومت بسیج سالار شهیدان (علیه السلام) استانداری لرستان

انتهای پیام/