تاکید بر استفاده از قابلیت ها و پتانسیل های کوهدشت برای رونق گردشگری استان

ستاری دستنایی با اشاره به ظرفیت های خدادادی لرستان بر استفاده از قابلیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان کوهدشت برای رونق صنعت گردشگری استان تاکید کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، بهرام ستاری دستنایی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری سوم فروردین در بازدید از ایستگاه پذیرایی و ستاد اسکان میهمانان نوروزی شهرستان کوهدشت ،گفت: استقبال خوب، مناسب و در شان و جایگاه میهمانان نوروزی با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان ضروری است.

وی افزود: لرستان و شهرستان کوهدشت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کم‌نظیر خدادادی دارد که باید از این ظرفیت برای جذب گردشگران و مهمانان نوروزی استفاده کرد.

ستاری دستنایی اظهار کرد: باید از این قابلیت‌ها و پتانسیل‌ها برای رونق صنعت گردشگری استان بهره برد.

معاون سیاسی استانداری همچنین در بازدید از شهر درب گنبد با حضور در حرم امامزاده محمد(ع) و زیارت این مکان متبرک با زائران این حرم معنوی دیدار و ضمن شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات زایران از قسمتهای مختلف این امام زاده بازدید کرد.

وی بر ارایه خدمات مطلوب و شایسته به زائران تاکید و استفاده از ظرفیت معنوی این امامزاده به عنوان یک مکان مذهبی و فرصت استثنایی گردشگری معنوی را فرصتی مهم برشمرد.

سرپرست فرمانداری کوهدشت نیز از پایگاه امداد جاده ای هلال احمر مسیر بلوران بازدید کرد.

ستاری در این دیدار بر آمادگی کامل جمعیت هلال احمر با توجه به افرایش سفرها وامداد رسانی سریع و به موقع به مسافران تاکید کرد.

گفتنی است بازدید از دروازه قرآن کوهدشت، دیدار نوروزی با جمعی از مسئولان استان و شهرستان و بررسی و ارائه راهکار برای برون رفت از مشکلات شهرستان کوهدشت از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بود.

انتهای پیام/