تا پایان سال ۴۰ هکتار به فضای سبز شهری اضافه می شود

شهردار خرم آباد با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر تعدادی بوستان به بهره برداری می رسد ،گفت : تا پایان سال ، ۴۰ هکتار به فضای سبز شهری اضافه می شود‌.

به گزارش همای سعادت، محمد شریفی مقدم،شهردار خرم آباد در آیین درختکاری و توسعه ی پارک آبشار طلایی ،اظهار داشت: برای پروژه پارک آبشار طلایی ، مالک ، ادعای مالکیت داشتند که با پیگیری‌های شهرداری، دستگاه قضا و استانداری در مراحل پایانی خلعیت مالک این محدوده هستیم که مورد تعارض قرار گرفته بود.

وی ضمن تشکر از آقای افشار که در زمینه درختکاری و توسعه فضای سبز همکاری زیادی با شهرداری داشته ،گفت : تا پایان اسفند ماه سال جاری ، کل عرصه به شهرداری جهت توسعه فضای سبز واگذار می شود.

شهردار خرم آباد بیان کرد: شهرداری خرم آباد تا امروز تغییر کاربری فضای سبز به هیچ کاربری نداشته است.

وی از اضافه شدن ۴۰ هکتار به فضای سبز شهری تا پایان امسال خبر داد و افزود : در ایام الله دهه فجر نیز تعدادی بوستان به بهره برداری می رسد و امروز در آبشار ۶ ، پارک مدافعان سلامت در راستای تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت کلنگ زنی و بزودی افتتاح می‌شود.

شریفی مقدم بیان کرد: با توجه به اینکه بلوط نماد زاگرس است، تا پایان سال آب‌نمایی به شکل بلوط در پارک شهر تا پایان ۱۵ اسفند ماه افتتاح می شود.

وی گفت: فعالیت‌های مهندس افشار در راستای درختکاری و توسعه فضای سبز و ایجاد این آب نما می تواند فرهنگ سازی شود تا برای نسل های بعدی هم الگویی برای مراقبت از فضای سبز و جنگل‌های سطح شهر باشد.

آیین کلنگ زنی بوستان شهدای سلامت،درختکاری و توسعه پروژه پارک آبشار طلایی خرم آباد،ظهر امروز ۱۳بهمن ماه ،با حضور رستم کوشکی ، رئیس شورای شهر خرم آباد، شریفی مقدم‌،شهردار خرم آباد،تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد، فولادوند شهردار منطقه یک‌ خرم آباد ،دکتر علی فرهادی مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در منطقه آبشار ۶ خرم آباد برگزار شد.

شهردار منطقه یک خرم آباد،گفت : در راستای خدمتی دیگر از شهرداری به مردم امروز پارک مدافعان سلامت در انتهای کوچه آبشار ۶ منطقه یک خرم آباد افتتاح خواهد شد.

سعید فولادوند در این مراسم بیان کرد : به سپاس زحمات بی شائبه پرسنل خدوم کادر سلامت در جبهه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، این‌پارک به نام مدافعان سلامت نامگذاری شده است.

وی افزود: همچنین امروز بیش از ۹۰۰ اصله نهال در پارک آبشار طلایی غرس خواهد شد و امیدواریم در راستای افزایش سرانه فضای سبز در استان گام موثری برداریم.

فولادوند مساحت این پروژه را ۱۲ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: امیدواریم با توسعه پارکها و زیرساختهای فضای سبز در سطح شهر موجب افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

انتهای پیام/