تجربیات شهرداری خرم‌آباد می‌تواند الگوی مناسبی برای اداره امور شهرکها و نواحی صنعتی لرستان باشد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، گفت :خوشبختانه شهرداری تجربیات ارزنده در کارنامه خود دارد که می‌توان آن در الگوی اداره امور شهرکها و نواحی صنعتی سطح استان قرار داد. به گزارش همای سعادت آنلاین ،بختیار رازانی ضمن تبریک ،اظهار داشت : حضور شهردار خرم آباد در این شرکت، نقطه آغازی بر همکاری‌های ۲ جانبه است […]

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، گفت :خوشبختانه شهرداری تجربیات ارزنده در کارنامه خود دارد که می‌توان آن در الگوی اداره امور شهرکها و نواحی صنعتی سطح استان قرار داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،بختیار رازانی ضمن تبریک ،اظهار داشت : حضور شهردار خرم آباد در این شرکت، نقطه آغازی بر همکاری‌های ۲ جانبه است که امیدواریم و مسیر توسعه شهرکها و نواحی صنعتی لرستان تاثیرگذار باشد.

وی، افزود: بی‌تردید، شهرداری می‌تواند در حوزه ایاب و ذهاب پرسنل و فعالان واحدهای صنعتی، توسعه مبلمان شهرکها و نواحی، توسعه فضای سبز این مجموعه ها، آموزش به پرسنل مستقر در خودروهای آتشنشان، همراه و همگام با مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی لرستان باشد و ما از این همراهی در قالب انعقاد تفاهم‌نامه، استقبال می‌کنیم.

در ادامه این دیدار، محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد نیز در سخنانی، ضمن تقدیر و تشکر از دعوت مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، گفت: خوشبختانه این مجموعه، دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که می‌توان از آن به خوبی استفاده کرد.

وی، افزود : شهرداری خرم آباد آماده هرگونه همکاری با مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی لرستان است و در این خصوص از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

شهردار خرم آباد، عنوان کرد : در زمینه آموزش نیروهای مستقر در بخش اطفای حریق شهرک صنعتی ۱ و ۲ خرم آباد نیز، این امکان وجود دارد تا کارشناسان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری، دوره‌‌های آموزشی لازم را، به صورت رایگان جهت این پرسنل برگزار کنند.

گفتنی است ،در این دیدار، مقرر شد تا مذاکرات فی مابین شرکت شهرکهای صنعتی لرستان و شهرداری خرم آباد در سطح کارشناسی صورت گرفته و طی روزهای آینده، زمینه همکاری دوجانبه با امضای تفاهم‌نامه‌ای فراهم گردد.
انتهای پیام