طی مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل از محیط‌بانان و فرماندهان نمونه یگان‌ محیط زیست لرستان

در مراسمی از محیط‌بانان و فرماندهان نمونه یگان حفاظت محیط زیست لرستان در سال ١۴٠٢ تجلیل بعمل آمد.

به گزارش همای سعادت، در مراسمی که با حضور سالاروند مدیرکل، سپهوند معاون توسعه و مدیریت و منابع، حسنوند معاون محیط زیست طبیعی، مولایی رئیس اداره حراست و بستامی رئیس اداره منابع انسانی، صالحی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان و تعدای از محیط‌بانان و رؤسای مناطق تحت مدیریت و ادارات شهرستانی در تاریخ ۴ تیر ماه ١۴٠٣ در محل دفتر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد از ۳ نفر محیط‌بان نمونه، ۲ نفر فرمانده یگان شهرستانی نمونه در سال ۱۴۰۲ و ۳ نفر از مسئولین مناطق حفاظت شده به نمایندگی از سایر نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان، تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: تمام محیط‌بانان استان در حیطه فعالیت‌های خود نمونه هستند و ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تمام تلاش خود را در جهت رفع دغدغه‌های آن‌ها به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به سختی‌های شغل محیط‌بانی اظهار داشت: محیط‌بانان با حفاظت و حراست از سرمایه‌های ملی کشور که تحت عنوان سرمایه‌های زیستی یا به عبارتی مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست از آن‌ها یاد می‌شود، در حقیقت فرصت بهره‌برداری نسل‌های آینده از این امانت ها و مواهب الهی را فراهم می‌کنند.

محمد صالحی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ضمن تقدیر از مجموعه همکاران یگان حفاظت استان در جهت حفاظت از محیط زیست از نحوه انتخاب و معرفی محیط‌بانان و فرمانده یگان نمونه محیط زیست استان، توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان از سه نفر محیط‌بان نمونه، دو نفر فرمانده یگان شهرستانی نمونه و سه نفر از مسئولین مناطق حفاظت شده استان به نمایندگی از سایر نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان، با اهدا لوح، تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است در خردادماه سال‌جاری نیز طی مراسمی که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، از ۳ نفر از محیط‌بانان استان لرستان بعنوان محیط‌بانان نمونه کشوری، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/