تجلیل از مربیان عقیدتی لرستان/۲۰ مربی برتر معرفی می‌شوند

معاون عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از تجلیل مربیان عقیدتی استان هم زمان با هفته عقیدتی سیاسی خبر داد.

حجت الاسلام محسن رمضانی، معاون عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن تبریک ماه سراسر برکت رمضان اظهارداشت: برنامه های معاونت عقیدتی در راستای تعمیق معنویت در سپاه است که از فرامین مهم مقام معظم رهبری است.

 

وی افزود: برنامه تعمیق معنویت در شهر مشهد، قم و سطح استان برای بسیجیان،پاسداران و خانواده‌ پاسداران با حضور اساتید کشوری برگزار می شود که از زمستان سال گذشته به دلیل شیوع کرونا این برنامه‌ها به صورت موقت برگزار نمی‌شوند.

 

 

معاون عقیدتی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به هفته عقیدتی و مصادف بودن این هفته با شهادت معلم برجسته استاد مطهری، اظهارداشت: در این هفته با توجه به مصادف بودن با ماه مبارک برنامه‌های ما در قالب کلاس‌های قرآن و اخلاق برگزار می‌شوند.

 

وی با اشاره به شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری برنامه‌های این هفته گفت: تجلیل از مربیان و دست اندرکاران عقیدتی سیاسی ستاد،تیپ و نواحی و کسانی که همواره با ما همکاری کرده‌اند، انجام می‌شود.

رمضانی عنوان کرد: مراسم تجلیل صبح روز سه‌شنبه در سپاه استان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و قرائت پیام مشترک فرمانده کل سپاه و نماینده ولی فقیه در کل سپاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۶۰مربی عقیدتی سیاسی در ستاد،تیپ و نواحی فعالیت می‌کند، گفت: مربیانی که در طول سال با ما همکاری داشته‌اند مورد تجلیل قرار می‌گیرند و ۲۰ مربی به عنوان مربی برتر معرفی می‌شوند.

منبع فارس