تجلیل رئیس سازمان صمت لرستان از مدافعان سلامت بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان با حضور در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد از مدیریت و مدافعان سلامت این بیمارستان تجلیل کرد.

به گزارش‌ پایگاه خبری همای سعادت آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان، صبح امروز طی مراسمی با حضور محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صمت وعضوشورای بسیج مهندسین صنعتی استان لرستان ،حیات الغیب سرمربی صالحین سازمان بسیج مهندسین صنعت استان،جناب سرهنگ صادقی فرمانده سازمان بسیج مهندسین صنعت لرستان؛ مالزیری نماینده اتاق بازرگانی ،ایرج دریکوندی فرمانده پایگاه مقاومت شهید مصطفی خمینی سازمان صمت در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد ، از مدیریت و کادر درمان این بیمارستان با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد.

صفی خانی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات کارکنان بیمارستان و کادر درمان این مجموعه اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان این عزیزان فداکارانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت به مردم هستند.

وی ،افزود: وظیفه بود که با حضور در مجموعه این بیمارستان از خدمات ارزشمند این تلاشگران بی ادعا قدردانی شود و امیدواریم زحمات و تلاش این قشر در جامعه بیشتردیده شود.

در ادامه رئیس بیمارستان شهید رحیمی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان، افزود: سازمان صمت و سپاه حضرت ابوالفضل(ع)در ایام کرونا با راه اندازی واحد های صنفی؛ صنعتی تولید ماسک ،مواد ضد عفونی ، ژل ، الکل در کنار ما جهت رفاه مردم شریف استان تلاش شبانه روزی داشته که قابل تقدیر بوده با پیگیری بعمل آمده یک میلیون ماسک در اختیار دانشگاه علوم پژشکی قراردادند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح و هدایایی به رسم یاد بود از مدافعان سلامت بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد تجلیل شد.
انتهای پیام/