معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران:

تحول جدی در توسعه فیبر نوری آغاز شده است

معاون مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران گفت: برنامه توسعه شبکه دسترسی مبتنی بر فیبر نوری که امسال با هدف نصب یک میلیون پورت طراحی شده، نشان‌دهنده عزم جدی ما برای پاسخ‌گویی به نیازهای روزافزون مشتریان است.

به گزارش همای سعادت، داوود زارعیان در نشست هم‌اندیشی مدیران و پیمانکاران پروژه توسعه فیبر نوری (FTTH) باحضور مدیر عامل و معاونان شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه تهران و پیمانکاران فعال در حوزه اجرای پروژه‌های مخابراتی، با اشاره به شرایط حساس و تحولات سریع فناوری در حوزه ICT گفت:امروز شرکت مخابرات ایران در آستانه تحولی بزرگ و جدی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بازار و تقاضا برای دریافت سرویس فیبر نوری کاملاً فراهم است، افزود:در حال حاضر تعداد زیادی مشتری ثبت‌نام‌شده داریم که در انتظار نصب و راه‌اندازی سرویس هستند؛ اما به دلایل محدودیت‌های اجرایی، تنها برای بخشی از آن‌ها امکان دایری فراهم شده است. این آمار نشان‌دهنده ظرفیت بالقوه بالای بازار و لزوم هم‌افزایی میان ستاد، اجرا و پیمانکاران در سطح کشور است.

زارعیان در ادامه خاطرنشان کرد:خوشبختانه حتی بدون تبلیغات رسمی، با حجم بالای تقاضا مواجه هستیم، که باید با کمک پیمانکاران سرویس مشتریان را دایر کنیم.

وی تأکید کرد:در سال‌های گذشته تجربیات موفقی در این زمینه داشته‌ایم؛ از جمله کمپین سال ۷۵ که معروف به یک مساوی ۵۵ بود. در آن سال تصمیم بر این بود که در یک سال، برابر با ۵۵ سال تلفن ثابت واگذار کنیم که برنامه موفقی بود . امروز هم می‌توانیم با هماهنگی، مدیریت زمان و جدیت در اجرا، پروژه توسعه فیبر نوری را به نقطه مطلوب برسانیم.

وی در پایان این نشست، ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران، پیمانکاران و کارکنان فعال در پروژه‌های فیبر نوری، گفت:با برگزاری نشست‌های منظم هم‌اندیشی، روند توسعه، فروش و واگذاری این سرویس در سراسر کشور با سرعت و کیفیت بیشتری پیگیری می شود.

انتهای پیام/