تخصیص ۷۲۵میلیارد تومان اعتبار برای سیستم گرمایشی مدارس

خان محمدی از تخصیص اعتباری بالغ بر ۷۲۵ میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،”حمیدرضا خان‌محمدی” سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار داشت: از محل بند ب ماده ۶۵ قانون الحاق، مبلغ ۷۲۵ میلیارد تومان برای تأمین و استانداردسازی سامانه گرمایشی و سرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها با اولویت مناطق کم‌برخوردار اختصاص یافته است.

وی افزود: با شروع فصل سرد سال و همچنین فعالیت ۱۰۰ درصدی مدارس پس از وقفه‌ای به علت شیوع ویروس کرونا، با اعتباراتی که بین استان‌های کشور با شاخص «عدالت» توزیع خواهد شد، به سمت استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارسی که از این طرح باقی‌مانده است، خواهیم رفت.

خان محمدی گفت:بر این اساس، بخاری‌های نفتی خطرآفرین از کلاس‌های درس جمع‌آوری شده‌اند و در هر نقطه کشور که زیرساخت گاز وجود داشته باشد و علمک گاز تا جلوی مدرسه رفته باشد، سامانه گرمایشی آن مدارس استانداردسازی شده است.

وی بیان کرد: دستورالعملی در شروع سال تحصیلی به مدارس و مناطق آموزشی ارسال شد تا مدیران مدارس ضمن بررسی سیستم گرمایشی موجود مدرسه، نسبت به سرویس آن پیش از شروع به کار اطمینان حاصل کنند؛ بررسی و سرویس موتورخانه مدارس که مدت‌ها است که بدون استفاده بودند بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/