ترکیب هیات داوران جشنواره تئاتر لرستان مشخص شد

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر لرستان،گفت: «حسین مسافر آستانه»،«فرزاد لباسی» و «میثم جمالی» داوری آثار این دوره از جشنواره را بر عهده دارند.

به گزارش همای سعادت،رضا نیازی در سخنانی اظهار داشت:تاش کردیم در ترکیب هیات داوران تخصص و تجربه را در کنار هم به کار بگماریم تا انشاالله بهترین نتایج برای تئاتر استان حاصل شود.

وی افزود:این اساتید وظیفه داوری آثار جشنواره در هر دو بخش صحنه ای و خیابانی را بر عهده خواهند داشت.

گفتنی است،«مسافر آستانه»،کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده ی هنر دانشگاه تربیت مدرس است که در سابقه وی ریاست مرکز تئاتر تجربی دانشجویان،پدیریت مرکز هنرهای نمایشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،دبیر جشنواره‌ی سراسری دفاع مقدس،دبیر چهار دوره جشنواره‌ی تئاتر فجر در سال های ۱۳۸۴، ۱۳۸۷، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را دارد.

«فرزاد لباسی»،نیز دانش‌آموخته‌ی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی و دکترای پژوهش هنر،مدرس،نویسنده و کارگردان است که سابقه ی ۳۰ سال فعالیت مستمر در عرصه ی هنرهای نمایشی را دار است.از آثار وی می توان «از آگوستوبوال تا نمایش خلاق»، «مبانی بازیگری در مدارس»، «روانشناسی حالات مختلف صورت» نام برد.

همچنین«میثم جمالی»،دارای مدرک کارشناسی تئاتر و ارشد کارگردانی است که سوابقی همچون دبیر شورای نمایش غیر سینمایی (نمایش خانگی ) سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضو شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر استان قزوین، مسئول دبیر خانه دائمی  تئاتر استان قزوین، مدیر اجرایی دهمین دوره جشنواره سراسری ادبیات نمایشی رضوی، مدیر اجرایی هشتمین دوره جشنواره  سراسری ادبیات نمایشی رضوی، داور سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه تهیه کنندگی و طراحی صحنه آثار نمایشی و … را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/