تسهیل در پرداخت تسهیلات به متقاضیان بخش گردشگری

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی در پرداخت و تسهیل شرایط به متقاضیان در بخش گردشگری اهتمام ویژه دهند.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت ِآنلاین ،علی آشتاب ظهر یکشنبه در کمیته فنی اشتغال با اشاره به اینکه لرستان به لحاظ تاریخی و جاذبه‌های عمومی و به خصوص گردشگری اهمیت بالایی دارد اظهار کرد : صنعت گردشگری به عنوان متنوع ترین و بزرگترین صنایع درجهان، مهمترین منبع درآمد و ایجاد فرصت های شغلی برای بسیاری از کشورهای دنیا است . که استان لرستان در این زمینه منابع طبیعی و تاریخی فراوانی دارد .

وی ، تسهیل شرایط در این بخش را ضروری دانست و افزود : توسعه گردشگری در استان، به طور حتم در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری شهرستان موثر خواهد بود.

آشتاب در ادامه با اشاره به عملکرد خوب دستگاههای اجرایی و بانکها در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان افزود : استان لرستان در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، عملکرد خوبی داشته است و بایستی تلاش کرد این طرحها با نظارت و کارشناسی و با نتیجه بخشی بهتر اجرا گردند تا از طریق آن، هدف دولت در تثبیت جمعیت روستایی، ایجاد اشتغال در روستاها تامین شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با اشتغال روستایی استان نیز تصریح کرد: تاکنون در استان لرستان توسط بانکهای عامل مبلغ ۲۲۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزار به ۲۳۹ طرح پیش بینی اشتغال ۵ هزار و ۱۹۷ نفر پرداخت شده یا در مرحله پرداخت می باشند .
انتهای پیام /