تشریح برنامه‌های هفته گردشگری در لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان به مناسبت هفته گردشگری از تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و زیارت شهدای گمنام خبر داد.

به گزارش همای سعادت، سیدامین قاسمی امروز یکشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۰ ،ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: به مناسبت هفته گردشگری اولین برنامه ما تحت عنوان تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، زیارت شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه شهر خرم‌آباد خواهد بود.

وی تشریح کرد: تهیه و نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهرستان‌های استان با محوریت شعار سال گردشگری، بازدید رایگان از موزه‌ها برای عموم در تاریخ سه‌شنبه ۶ مهر ماه و برای اساتید و دانشجویان در تاریخ ۷ مهر ماه از جمله برنامه‌های شاخص در نظر گرفته در این هفته است.

قاسمی خاطرنشان کرد:حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری مسابقات تلویزیونی در خصوص شناخت و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان لرستان از دیگر برنامه‌های ویژه هفته گردشگری در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان است.

قاسمی ادامه داد: همچنین در آخرین روز از هفته گردشگری، مسابقه نقاشی با عنوان کودک و گردشگری در سطح استان لرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/