مدیر بازرسی جهاد کشاورزی لرستان خبر داد؛

تشکیل ۴۷۶ پرونده تخلف صنفی در لرستان

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان از تشکیل ۴۷۶پرونده تخلف صنفی در این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،جواد احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به نظارت گشت‌های بازرسی از صنوف لرستان، گفت: ۶۰۰۰ مورد بازرسی از صنوف این استان در ایام عید نوروز انجام شده‌ است.

او با بیان اینکه ۴۷۶پرونده تخلف صنوف در لرستان تشکیل شده‌ است، اضافه کرد: سهمیه آرد دو نانوایی متخلف ایام نوروز در این استان قطع شده‌ است.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان با اعلام قطع سهمیه آرد دو مورد نانوایی، بیان کرد: ۲ میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان ارزش ریالی پرونده تخلف صنوف این استان در ایام نوروز است.

کشف ۴۰۰کیلوگرم گوشت فاسد در لرستان

احمدپور با بیان پلمب ۳۶ مورد واحد صنفی متخلف و کشف ۴۰۰کیلوگرم گوشت فاسد در لرستان گفت:۱۲۷ کیسه آرد به‌ارزش ۸۰ میلیون تومان ایام نوروز با گشت‌های نظارت و بازرسی از نانوایی‌هایی این استان کشف شده‌ است.

او با تأکید به توزیع کافی مرغ در بازار شب عید لرستان، اطلاع داد: مرغ به‌میزان کافی در بازار این استان وجود دارد و مرغ دوبرابر نیاز ایام نوروز وارد بازار شده‌ است.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان اعلام کرد:۸۱هزار و ۵۶۰ مورد بازرسی از صنوف این استان طی سال ۱۴۰۲ انجام شده‌ است که از این مقدار ۳۶هزار و ۱۰۶ مورد بازرسی از نانوایی‌ها و ۴۵هزار و ۴۲۴ مورد بازرسی نیز مربوط به سایر صنوف است.

احمدپور بیان کرد: ۲۷۰میلیارد تومان پرونده تخلف صنوف لرستان در سال ۱۴۰۲ تشکیل شده‌ است.

انتهای پیام/