تعامل اصناف و نیروی انتظامی تضمین کننده توسعه بستر اجتماعی است

فرمانده انتظامی لرستان گفت:نقش اصناف تلاشگر در تولید امنیت بی بدیل بوده و تعامل هدفمند پلیس و اصناف و از همه مهمتر قانونمندی کسبه و بازاریان ضامن ارتقاء و توسعه امنیت اجتماعی است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان ضمن تبریک یکم تیرماه روز اصناف به تمام بازاریان و اصناف استان،اظهار داشت:اصناف به عنوان اصل مهم و کلیدی جامعه بوده که علاوه بر کارکرد های اقتصادی و به گردش درآوردن موتور رو به جلو پیشرفت های اقتصادی، در رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی نیز نقش غرور آفرین داشته و حماسه های زیادی خلق کرده اند.

وی افزود: روز اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی فعالان و زحمتکشان این عرصه و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی آنهاست.

الهی گفت: در آئین حیات بخش اسلام، کار و تلاش، کسب درآمد و روزی حلال جزو بزرگترین عبادات قرار گرفته است که اصناف متعهد جامعه ما همواره در این مسیر حرکت کرده اند.

وی بیان کرد: اصناف متعهد و خدوم کشور و استان در کنار پرداختن به فعالیت های اقتصادی، همواره در صف مقدم دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی قرار داشته و توطئه های دشمنان را با حضور به موقع در صحنه نقش برآب ساخته اند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: نقش این قشر تلاشگر در تولید امنیت بی بدیل بوده و تعامل هدفمند پلیس و اصناف و از همه مهمتر قانونمندی کسبه و بازاریان ضامن ارتقاء و توسعه امنیت اجتماعی است.

وی در پایان با تبریک روز اصناف به همه بازاریان و فعالان عرصه اقتصاد و تجارت، از تلاش های آنها در راستای پیشبرد اهداف نظام و اسلام قدردانی کرده و گفت: امیدوارم همواره شاهد پیشرفت و موفقیت این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/