“افکار عمومی” مهم ترین مولفه موفقیت سازمان
مسئول روابط عمومی مخابرات لرستان گفت:افکار عمومی مهم ترین مولفه در موفقیت و عدم موفقیت سازمان در رسیدگی به اهدافش می باشد که این امر با کمک شما عزیزان میسر خواهد شد.
به گزارش همای سعادت،امیر علیپناهی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به شعار هفته روابط عمومی «صداهایی هست که که از جنس باران اند باید شنیدشان»،اظهار داشت: امیدواریم ما در مجموعه روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان هم راستا با این شعار صدای ذینفعان را بیشتر بشنویم و پاسخگو باشیم.
وی از برنامههای جدید این واحد در سال جاری خبر داد و گفت: در سه محور اصلی، شامل نوآوری در ارتباط، تغییرات ساختاری و تعمیق ارتباط با جامعه، مسیر تازهای را آغاز کردهایم که هدف آن، تعامل گستردهتر و مؤثرتر با مردم است.
این مسئول بیان کرد: افکار عمومی مهم ترین مولفه در موفقیت و عدم موفقیت سازمان در رسیدگی به اهدافش می باشد که این امر با کمک شما عزیزان میسر خواهد شد.
مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان اضافه کرد: روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان در ارزیابی اداره کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال ۱۴۰۳ در چهار فصل حائز رتبه برتر بود که این موفقیت با یاری شما عزیزان اهالی رسانه، حمایتهای مدیر منطقه و زحمات همکاران خوبم در اداره روابط عمومی صورت گرفته که بنده از طرف خودم از زحمات همه عزیزان تشکر و قدردانی میکنم.
علیپناهی افزود: امسال در حوزه روابط عمومی بر سه محور اساسی تمرکز خواهیم داشت که شامل نوآوری در ارتباطات، انسجام در پیامهای سازمانی، و تعمیق ارتباط با رسانهها خواهد بود.
وی تصریح کرد: نقش روابطعمومی تنها اطلاعرسانی نیست؛ ما باید روایتگر صادق خدمات، مرجع اعتماد برند، و خالق تجربههای دلنشین برای مشتریان باشیم و تقویت سرمایه اجتماعی و گفتوگو با رسانهها، از مسئولیتهای کلیدی ما در این مسیر خواهد بود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰