مدیر شعب بانک رفاه لرستان مطرح کرد؛

تغییر پذیری و مشتری مداری اهرم رشد و توسعه بانکداری

مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان گفت:سازمانی زنده وپویا است که برای رشد و توسعه خود تغییر پذیر و اهمیت به مشتری و مشتری مداری در سرلوحه همه امور قرار گیرد.

به گزارش همای سعادت،سومین همایش روسای شعب و واحدهای مدیریت شعب بانک رفاه لرستان پیرو مجمع استان های امور ناحیه سه تحت عنوان بررسی تشریح،نجزیه و تحلیل عملکرد استان در شاخص های منابع مطالبات دستگاه های پوز کارت امتیازی متوازن و درجه بندی شعب وهم آفرینی صف و ستاد راهی به سوی تحول در ترسیم الگوی رشد وحرکت در دستیابی اهداف عالیه بانک به ریاست بالاوندی مدیر شعب استان برگزار شد.

در این همایش بهروز بالاوندی،مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با قدر دانی از تلاش همکاران پر تلاش وساعی استان،گفت:رهنمودها و ترسیم برنامه های خرد وکلان بانک را در چند ماهه پایانی سال جاری با رویکرد بازاریابی وتقویت ارتباط با مشتریان بزرگ بعنوان برنامه محوری وکلان بانک،پلتفرم های دیجیتالی وتوجه جدی به طرح های بانک ولزوم تشریح وتبیین آن به مشتریان مورد تاکید قرار گیرد.

ضرورت رفع نیاز اختصاصی مشتریان در بازار رقابتی

وی افزود:لزوم جذب منابع جدید با استفاده از ظرفیت ویژه طرح های بانک،توجه جدی به مصارف، مدل کسب و کار آینده بانک رفاه تغییر رویکرد از مشتری مداری به مشتری محوری است،آنچه در بازار رقابتی مهم است برآورده سازی نیاز مشتریان به صورت اختصاصی است.

مدیر شعب لرستان بیان کرد:سازمانی زنده وپویا است که برای رشد و توسعه خود، تغییر پذیر واهمیت به مشتری و مشتری مداری در سرلوحه همه امور قرار گیرد.

بالاوندی با اشاره به این نکته که نداشتن مشتری شرکتی در استان بزرگ ترین ضعف و پاشنه آشیل ماست توجه به بازاریابی وشناسایی خواسته های مشتریان و توجه به حد مجاز مصارف را دارای اهمیت عنوان کرد.

مدیر شعب لرستان با قدر دانی از تلاش های ستودنی و جهادی مدیر عامل و هیات مدیره بانک رفاه کارگران تصریح کرد :”کسب رتبه یک از منظر بهره‌وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری”، کسب رتبه ۱۰ از نظر شاخص فروش در بین ۵۰۰ شرکت بزرگ”، ” مشارکت مستمر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی”، “انتشار اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری خاص”، ” افزایش سرمایه بانک در سال ۱۴۰۲”، “کسب رتبه دوم در شاخص سودآوری در شبکه بانکی”نشان از بزرگ شدن بانک رفاه کارگران بعنوان یک بانک قابل اعتماد و اتکا برای مردم ومشتریان است.

وی افزود:در راستای پیگیری اهداف استان در تحقق اهداف در حذب منابع، وصول مطالبات وسایر شاخص های برنامه ریزی در ابتدا سال مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان تصریح کرد:اطلاع رسانی مطلوب طرح ها وخدمات توسط همکاران صف وستاد به صورت ویژه به جامعه هدف ومشتریان اطلاع رسانی شود.

در ادامه جلسه حجت حمیدی همراز،معاونت شعب با قدر دانی از تلاش های همکاران به وصول مطالبات بعنوان یکی از ابزار جدی ارتقای درجه ناکید وبا بیان رهنمودهای با ترسیم نقاط، قوت وضعف استان خواستار برنامه محوری وتلاش برای بهبود جایگاه استان در سال جاری با مودت ووحدت رویه همه همکاران شد.

لزوم پیگیری وصول مطالبات و وجذب منابع

در این جلسه عبدالرضا کزازی رئیس حوزه حراست گفت:ما باید در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان و کارکنان، تلاش ویژه ای داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به وظایف کلی حراست در امور نظارتی وحفاظت از همکاران گفت:یکی از وظایف حراست حفاظت از کارکنان، این سرمایه اصلی بانک است و حراست به عنوان یک مشاور امین در خدمت همکاران گرامی است.

کزازی گفت:وظیفه حراست مراقبت از سلامت بانک است و قانون مداری و قانونمند بودن باید سرلوحه کار این مجموعه باشد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت منابع، مصارف، بر لزوم پیگیری وصول مطالبات و وجذب منابع تاکید کرد.

سپس روسای حوزه و واحد های مدیریت شعب وبرخی روسای شعب استان به بیان نقطه نظرات خودجهت بهبود فرایند ورسیدن به نقطه مطلوب پرداخته و خواستار بهبود و تلاش برای رسیدن به شرایط مطلوب شدند.

در ادامه توسط رئیس‌ ودبیرکانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان لرستان از برخی از همکاران استان به دلیل عملکرد مناسب تجلیل شد.

انتهای پیام/