تفاهم‌نامه‌ برگزاری دوره های آموزشی خانه مطبوعات با فنی حرفه ای لرستان منعقد شد

مدیر کل فنی حرفه ای استان لرستان از همکاری این اداره کل با خانه مطبوعات لرستان به صورت تخصصی در مرکز آی تی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین‌،ظهر امروز ۲۷ خرداد ماه جلسه تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی خانه مطبوعات با فنی حرفه ای لرستان با حضور محمدرضا آذرخش مدیرکل آموزش و فنی حرفه ای لرستان، احمد موسوی مدیرعامل خانه مطبوعات ، حسن ایزدی رئیس خانه مطبوعات و جمعی از اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره کل فنی حرفه ای استان برگزار شد.

محمدرضا آذرخش در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه خبرنگاران می توانند از امکانات و تجهیزات سازمان فنی حرفه‌ای برای آموزش استفاده کنند،اظهار داشت: در این خصوص تمام امکانات برای آموزش در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

وی به اهمیت بحث آموزش در همه حوزه ها،اشاره کرد و افزود: آموزش، بعنوان مهمترین اصل در همه سطوح مدیریتی، تخصصی، مطبوعاتی و هر صنفی دیگر می باشد که مقاومت در مقابل آموزش و تغییرات آن باعث شده که به جایگاه اصلی خود در کشور دست نیابیم.

مدیرکل فنی و حرفه لرستان تاکید کرد :در کشورهای توسعه یافته مقوله آموزش امری مهم است امیدواریم‌ما هم‌ بتوانیم به جایگاهی برسیم که آموزش را جدا ناپذیر از زندگی خود بدانیم .

وی تصریح کرد: در بحث استاندارد های آموزش فنی حرفه ای در سطح کشور بیشتر استان های در حوزه های متخلف ورود پیدا کردند ،امیدواریم در لرستان بتوانیم رشته‌های جدیدی را ایجاد و استاندارد بسازیم و همچنین با دوره های ترکیبی با رشته‌های خبرنگاران بتوانیم رشته های جدید را ترکیب و ایجاد کنیم .
انتهای پیام/