تقدیر از اعضا فعال پلیس افتخاری لرستان

رئیس پلیس فتا لرستان از زحمات وهمکاری همیاران فعال پلیس با پلیس فتا این استان تقدیر وتشکرکرد.

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، سرهنگ آرش ابراهیمی رئیس پلیس فتا لرستان در حاشیه دیدار با همیاران فعال پلیس این استان گفت:گستردگی فضای مجازی و سهولت دسترسی به شبکه های اجتماعی باعث نزدیکی ارتباط افراد در کمترین زمان ممکن شده است و برخی از کاربران ازتهدیدات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اطلاع کافی ندارند که همین امر باعث بروز مشکلاتی در استفاده از این حوزه شده است.

 

وی افزود: یکی ازاهداف این پلیس آگاه سازی افرادجامعه ازتهدیدات موجود درفضای مجازی با استفاده از به کاری گیری نفرات فعال در این حوزه با عنوان پلیس افتخاری می باشد.

 

این مقام انتظامی گفت: یکی از مهمترین فاکتور های که درعصرجهانی شدن تاثیر بسزایی دارد شبکه های اجتماعی و اینترنت است که زندگی بشرآینده را با چالش های جدیدی روبرو خواهد کرد و با فرهنگسازی،آموزش واطلاع رسانی سایبری درمیان اقشارمختلف جامعه می‌تواند رصد قابل ملاحظه ‌ای از بروز و ظهور اینگونه چالشها وآسیبها در جامعه پیشگیری کرد.

 

رئیس پلیس فتا لرستان گفت:هرچه دانش فنی وآگاهی‌های اجتماعی جامعه در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی وفضای مجازی افزایش یابد؛به همان نسبت افراد وشهروندان درفضای مجازی امنیت خواهند داشت.

 

درپایان این جلسه سرهنگ ابراهیمی با اهدای لوح تقدیراززحمات همیاران پلیس تقدیر و تشکرکرد.