توسط مشاور وزیر علوم صورت گرفت؛

تقدیر از مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه لرستان

مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه لرستان توسط مشاور وزیر علوم،به خاطر عملکرد مطلوب تقدیر شد.

به گزارش همای سعادت، با حضور «فخرالسادات نصیری»، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده، نشست دبیران مناطق ۱۰ گانه امور زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، به میزبانی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه لرستان، برگزار شد.

،در این نشست، دکتر فخرالسادات نصیری، مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور زنان و خانواده، با اهدای لوح تقدیر، از مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه لرستان به خاطر عملکرد مطلوب حوزه زنان و خانواده دانشگاه لرستان تقدیر کرد و لوح تقدیر در حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی این دانشگاه به دکتر میثاق حیدری، مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه لرستان اهداء شد.

مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده با اهدای لوح‌های تقدیر به دبیران مناطق ۱۰ گانه امور زنان و خانواده دانشگاه‌های کشور از زحمات آن‌ها نیز تجلیل کرد.

در این نشست، میثاق حیدری، مشاور امور زنان و خانواده دانشگاه لرستان و دبیر منطقه پنج امور زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در سخنانی، ضمن آنکه گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت‌های دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه لرستان ارائه کرد، توضیح داد:با حرکت‌های جهادی و زینب‌گونه حوزه امور زنان و خانواده وزارت علوم در دولت سیزدهم و حمایت‌های وزیر محترم علوم، جایگاه امور زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، ارتقاء یافت و در مسیر تحول قرار گرفت.

گفتنی است، در این نشست، هر کدام از دبیران مناطق ۱۰ گانه امور زنان و خانواده دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را با مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده (دکتر نصیری)، در میان گذاشتند.همچنین، این دبیران، تجربیات کاری خویش را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و برای بهبود و ارتقای بیش از پیش امور زنان و خانواده دانشگاه‌های کشور به تبادل نظر پرداختند.

ضرورت ارتقای سطح همکاری‌ها بین دبیران مناطق ۱۰ گانه امور زنان و خانواده دانشگاه‌های کشور از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/