تقدیر از ۱۴۰ فعال فرهنگی مذهبی در ازنا

همایش تقدیر از ۱۴۰ فعالان فرهنگی مذهبی شهرستان ازنا برگزار شد.

به گزارش همای سعادت، به مناسبت میلاد فرخنده امام هادی(ع) همایش بزرگ تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و مذهبی شهرستان ازنا با حضور حجت الاسلام والمسلمین حقیان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان‌، حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه ازنا، مهندس فاتحی فرماندار و جمعی از مدیران در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم،حجت‌الاسلام سپهوند، امام جمعه ازنا به اهمیت برنامه های فرهنگی مذهبی در شهرستان اشاره کرد و گفت: پرداختن به این مقوله مهم، در حقیقت سرمایه‌گذاری برای جامعه آینده بوده و بی تردید، عامل بازدارنده‌ شاخص در برابر آسیب های اجتماعی همین مسأله است.

حجت‌الاسلام حقیان، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان لرستان‌ نیز در این برنامه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در مورد انتخابات که فرموده‌اند: «انتخابات برای کشور، نعمت است»، به بررسی ابعاد واژه نعمت از دیدگاه قرآن کریم پرداخت و گفت: به گواه تاریخ، هرکجا که در برابر نعمت، کفران صورت گرفته، صدمات فراوانی به بشریت وارد شده است و از این رو است که مردم ما باید با درک صحیح از وضعیت فعلی و حضوری پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، ضمن ادای حق این نعمت الهی، پاسخ آشکاری نیز به معاندان نظام اسلامی بدهند.

وی گفت:در این راستا، امروزه اهالی فرهنگ، هنر و مذهب، مهمترین نقش را دارند و فرهنگیان و مذهبیان باید در صحنه حضوری آشکار و پررنگ داشته باشند.

محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا نیز به بیان عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان ازنا پرداخت و ضمن تشریح شرایط قبل و بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم تا امروز ، خدمات سه سال گذشته دولت را در کم نظیر دانست و افزود: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی دولت ساخت و افتتاح سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که پس از سالها به بهره برداری رسید.

وی گفت:خدمات دولت سیزدهم، در کشور بی نظیر بود و آیت‌الله رییسی تعاریف جدیدی را در خدمت رسانی به جامعه، ارائه داد.

در این مراسم که با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا برگزار شد، از ۱۴۰ نفر از فعالان فرهنگی مذهبی شهرستان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/